The Right Way to Offer a Sacrifice to the River God BL (Türkçe Çeviri) 4.BÖLÜM

 

4.BÖLÜM

 

 

Seni gökyüzüne çıkarayım mı? 




 

21

Liu Qi hala kargaşa içindeyken, aniden dışarıdan gelen kaotik sesler duydu.

Liu Qi hala kargaşa içindeyken, aniden dışarıdan gelen kaotik sesler duydu.

Gözlerini ovuşturdu ve neler olduğunu görmek için koştu.

Köylüler de sadece yutturmacaya katılmak için dışarı çıktılar. Uzaktan, Bai Chuan, yürürken gelin kıyafetleri giymiş bir kız taşıyordu. Kızlık ıslanmıştı, yüzü solgundu ve gözleri sıkıca kapatıldı.

Kızlık ailesinin üyeleri acı içinde ağlamaya başladı.

Bai Chuan,” o iyi, sadece bayıldı " dedi.

İnsanlar daha sonra ona neden kurtardığını ve nehir tanrısının fedakarlığını geri getirdiğini sormaya başladı.

Bai Chuan soğuk bir şekilde onu çevreleyen insanlara doğru bakışlarını süpürdü ve dedi ki, " Ben nehir Tanrısıyım. Bu rüyayı bahşettim çünkü bir gelin istedim, ölü bir insan değil. Onu nehre atmanıza kim izin verdi?”

Köylülerin hepsi şüphe ifadeleri vardı. "Che, senin gibi küçük bir şey hala bir nehir Tanrısı olabilir mi? Sana bu yeteneği kim verdi?”

Bai Chuan, bir ejderhanın belirgin kükremesi eşliğinde bir kez daha ejderha formuna dönüşmeden önce bilinçsiz bakireyi ailesine geri verdi. Gökyüzüne doğru şarj olan Gümüş-beyaz pulların gövdesi ay ışığını yansıtıyordu ve gece gökyüzüne karşı floresan görünüyordu.

Bir yağmur duşu aniden düşmeye başladı, ama aynı zamanda bir anda durdu. Köylülerin tepki vermesini beklemeden, ufuktaki büyük ejderha, daha önce rafine ve zarif bir genç adamın formuna dönüşmüştü.

Bai Chuan'ın bakışları kalabalığın içinde Liu Qi'yi arıyordu, ciddiyetle şöyle dedi: "şu andan itibaren herkesi korkutmak için daha fazla rüya vermeyeceğim ve umarım herkes bana gelinler göndermeyi bırakır. Zaten biriyle evlendim ve onları gerçekten çok seviyorum. Ayrıca, eğer devam edersen, sinirlenirler. Eğer sinirlenirlerse, beni taşırlar ve yere atarlar, evimize girmemi engellerler ve bana yiyecek bir şey vermezler." (Bu senin ana önceliğin  J) SAPUTUUK GURMEE)

Kalabalığın içinde, Liu Qi alnının yarısını tatlılık içinde tuttu, ama diğer yarısı çökmek istedi: …

Bai Chuan doğrudan Liu Qi doğru yürürken, kısmen panikleme, kısmen şok, kısmen sersemlemiş kalabalık ile dokundu. Onun önünde dururken, Liu Qi'nin kolunu dikkatlice çekti ve ona iyilik yapmaya çalıştı, “zaten bir shichen oldu, eve gitmeme izin ver."(Tekmelenmiş bir köpek yavrusu görünümü ekleyin ve sevimlilikten öleceğiz.. Evet  J )

 

Zavallı Liu Qi'nin yüzü o kadar kırmızıydı ki patlamak üzereydi. Hafifçe hızlı bir ‘Kapa çeneni ile onu sitem! ardından Bai Chuan'ın bileğine tutundu ve hızla evine doğru geri döndü.

 

——-


22


Bai Chuan'ı eve geri getiren Liu Qi, nefes almaya çalışırken duvara yaslandı. Kalbi göğsünde şiddetle atıyordu.

Eğer yanılmadıysa, Bai Chuan'ın şu anda yaptığı şey ... bir itiraf olarak kabul edilebilir mi?

Bai Chuan şaşkın bir şekilde göz kırptı, uzun ve kalın kirpikleri bu hareketle şişti. "Xiao Qi, sadece bu kadar kısa bir mesafe koştu, neden bu kadar ağır nefes alıyor? Ve yüzün çok kırmızı.”

Liu Qi ona şaşkın bir şekilde baktı “" ne biliyorsun?”

"Böbreklerin zayıf mı “"Bai Chuan sordu, endişeli.

Liu Qi'nin ihale duygularıyla dolu kalbi, bu soruyla anında ortadan kayboldu. "Zayıf ayağım. Tekrar konuş ve seni döveyim” diye tehdit etti.

Bai Chuan artık konuşmaya cesaret edemedi.

Liu Qi sakinleşmeye çalıştıktan sonra, Bai Chuan'a ekşi bir tonda sordu: “ve gerçekten hemen yeni gelini görmeye gittin mi?”

Bai Chuan çılgınca başını salladı ve ellerini salladı, kendini haklı çıkarmaya çalıştı “" öyle değil! Beni dışarı attıktan sonra, kapının önünde oturdum ve seni bekledim. Ondan sonra iki kişi geçti. Kulak misafiri oldum ki, bu insanlar kızın ellerini ve ayaklarını bağlamak istediler, onu nehre atmadan önce onu ölüme boğmak için, sadece kaçmamak için. Bu yüzden hızlı bir şekilde onu kurtarmaya gittim. Yeni gelini görmek istediğim için değildi.”

Ne olduğunu duyduktan sonra, Liu Qi kelimeler için sakin  sadece bir ‘Oh ' izin verdi. Tekrar konuşmadan önce birkaç dakika geçti, " şükürler olsun, iyi.”

Liu Qi'nin yüzünün hala katı ve ifadesiz olduğunu gören Bai Chuan, bir iyilik kazanmak için kendisine yapıştı, “ama yine de geline bir göz attım. Senin kadar yakışıklı değil.”

Liu Qi utanç içinde onu bir kenara itti “" neden kızlık ile karşılaştırmak için beni kullanıyorsun?”

Bai Chuan çok ciddiydi, " bu sadece bir kız değil, herkes senin kadar güzel değil.”

” Ah, bu kadar yeter, artık konuşma, " Liu Qi ellerini salladı.

” Ama senden çok hoşlanıyorum, " dedi Bai Chuan, yoğun bir çabayla özenle itiraf etti.

Liu Qi'nin yüzü o kadar kırmızıya döndü ki duman yaydı. Ne söyleyeceğini bilmiyordu, daha önce hiç kimseyi sevmemişti. Kişiliği kaba olsa da, bu tür konularda son derece utangaçtı. Bu yüzden arkasını dönmeye karar verdi, böylece sırtı Bai Chuan ile yüz yüze geldi ve daha sonra sessiz bir sesle itiraf etti: “anladım.”

Cüppelerinin hışırtısı ile Bai Chuan ona döndü ve yeni bir kıta keşfetmiş gibi davrandı “ " Aya! Yüzün gerçekten kırmızı!”

Liu Qi'nin zihni kendini gizlemek için geri döndüğünde çöküyordu.

Bai Chuan onu takip etmeye devam etti “" sen de benden hoşlanıyorsun, değil mi?”

Liu Qi tekrar döndü “ " Kapa çeneni!”

(Sevimli aptal ikiside yaaa J ) Bai Chuan da döndü, " artık dönme, başım dönüyor.”

” Umurumda sanki, " Liu Qi tekrar dönmeye devam etti, umursamadı.

Bir kez daha, Bai Chuan onunla yüzleşti, ama bu sefer Liu Qi'ye sıkıca sarıldı ve bir amatörün becerileriyle kabaca öpmek için başını indirdi. Bu ikisi için, ikisi de ilk kez öpüştüler. Dişleri birbirine sürtündü, son derece beceriksizdi. Bir süre öpüştükten sonra, Bai Chuan'ın yüzü de kırmızıya döndü.

Liu Qi ağzını ovuşturdu ve kendini kızgın davranmaya zorladı. “Sen…..bir dayak istiyor musunuz?”

Bai Chuan hızla panik içinde gitmesine izin verdi ve teslim ellerini kaldırdı. " vurma.”

Gözleri bir an için bir araya geldi ve Liu Qi'nin kalbi bir davul gibi atmaya başladı. Bai Chuan'ın büyüleyici yüzünde gizlenemeyen çocuksu ve dürüstlüğü gördüğünde sinirlenmeye başladı. Böylece, sahip olduğunu bilmediği cesaretle, Bai Chuan'ın yakasını yakaladı ve dudaklarını Bai Chuan'ın ince olanlara şiddetle ezerek kendisine doğru çekti. Öpücük sona erdiğinde, Liu Qi otoriter saldırganlıkla dolu olduğunu açıkladı “ " şu andan itibaren Laozi gerçekten karın olacak. Sadece bu Laozi'yi yalnız sevebilirsin. Başka birine bakmaya cesaret edersen, bacaklarını kırarım!”

"Bakmıyorum, bakmıyorum! Ölsem bile bakmayacağım!"Bai Chuan şiddetle inkar başını salladı.

Memnun bir vızıltı ile, kaynar sıcak yüzünü sildi ve mutfağa doğru yöneldi, " Buda duvarın üzerinden atlar hazır, senin için biraz hizmet edeceğim.”

Bai Chuan, Liu Qi'yi aceleyle kovalamadan ve arkadan sarılmadan önce bir an sessiz kaldı “ " bir süre bekle.”

Liu Qi, “bir hayalete mi bakıyorum? Aslında yemek için 'bekle' dedin.”

Bai Chuan ona sonsuza kadar baktı: …

“Ne yapmak istiyorsun?"Liu Qi sordu.

Bai Chuan boynunu ovuşturdu, " seni gökyüzüne çıkarayım mı?”

“Gitmiyorum. Kendin çık.”

” Ben gerçek konuşuyorum, " Bai Chuan sızlandı. "Bir ejderhaya dönüşeceğim, üstüme binebilirsin ve seni uçuracağım ... bu sadece seni kızdırdı, bu yüzden seni ikna etmek istiyorum."

Liu Qi düşünceli bir şekilde reddettiğini ifade etti. " buna gerek yok. Bu ejderha formunda kalma yeteneğinle, on sayımda düşeceğim ve hala beni gökyüzüne çıkarmak mı istiyorsun? Belki Cennete."


(Ç.N: Yani cennet ve gökyüzü aynı kelimeye sahip, birden fazla anlamı olan Çince kelimeler işte, amaann boşverin
J …)

“Bu formda uzun süre kalabilirim!"Bai Chuan endişeyle temyiz etti.

“Emin misin? Birkaç yüz yıl boyunca yetiştirildiniz ve sadece yaklaşık 10 sayıya dönüşebilirsiniz. Ama şimdi, sadece birkaç gün geçti, yine de bu formda bu kadar uzun süre kalabilir misin?"Liu Qi şüphe içinde sordu.

“Değil mi? Ben de garip olduğunu düşünüyorum, belki de beni iyi beslediğin için mi?"Bai Chuan mutlu bir şekilde başını salladı.

Liu Qi, aniden başından beri büyük bir evcil hayvan yetiştirdiğini fark etti:

 

 

Bai Chuan, Liu Qi'yi heyecanla dışarı çıkardı. "Gel, gel, gel, Karıcık, seni gökyüzüne çıkaracağım.”

 

 

 

4.Bölümün Sonu

 

 

 

Amele Çevirmen: degaje8






5.BÖLÜM FİNAL 





 

Yorumlar