One Shot

 Önceki Bölüm

Versiyon 1


Shou: Neden bana annenin bir fujoshi olduğunu söylemedinin?!


Gong: İyi ol, ben de biliyorum.


Shou:Ellerini dolaştırmayı bırak,annen bizi görürse ...... 【Utangaç】


Gong: O bizi görürse sorun değil, ne olmuş yani? İyi ol, ağzını aç.


Shou: Yapma —— Um ......

......

[Fujoshi Anne: Böylesine kara göbekli ve rezil bir oğul gerçekten benim tarafımdan mı doğdu? '


Versiyon 2


Shou: Neden bana annenin bir fujoshi olduğunu söylemedin?


Gong: Sana söylemedim mi?


Shou: Yapmadın!


Gong: Tamam, sana söylemedim.


Shou: (Humph!)


Gong:Fujoshi'ye karşı böyle bir hoşnutsuzluğun olduğunu söyleyenler yüzünden sana söylemeye cesaret edemedim,.


Shou: ......


Gong: Sinirlenme, peki, sana gerçeği söyleyeyim tamam mı?


Shou: 【Mutsuz】 Sen! Hala benden ne saklıyorsun ?!


Gong: ...... Gerçek şu ki, babam bir fudanshi ......


Shou:!


Gong: Seni ilk fark eden ailemdi.


Shou: !!


Gong: Ailem, onların ideal gelini olduğunu söylüyor.


Shou: !!!


Gong: Ailenle zaten güzel bir konuşma yaptılar, gelecek ay evlenmek için Hollanda'ya gideceğiz.


Shou: !!!!


Gong: Davetiyeler zaten gönderildi.


Shou: !!!!!


Gong: Hey hey hey —— bayılma!


Versiyon 3


Shou: Neden bana annenin bir fujoshi olduğunu söylemedin?


Gong: Üzgünüm.


Shou:【Kızgın olmak için çok uğraştı, ama ——】 * iç çek *, unut gitsin.


【Fujoshi Anne: * iç çekiş *, bu kadar aptal ve yüz felçli bir oğul nasıl yetiştirdim - çok tatlı olmasına rağmen; Bu kadar erdemli bir eş nasıl buldu? - Ne kadar sevimli olsa da.】


Versiyon 4


Shou: Neden bana annenin bir fujoshi olduğunu söylemedin?


Gong: Ha? Ne?! Annem bir fujoshi miydi? !!!!


Shou: ......


Gong: Bu yüzden tieba'yı ziyaret ettiğimde bir gönderi gördüm, bu durum bizimki olarak tanımlandı ......


Shou: Ne? !!!


Versiyon 5


Gong: Neden bana annenin bir fujoshi olduğunu söylemedin? !!!!


Shou: Suçlu zevkimi biraz tatmin edemez misin? 【Shou'nun suçlu zevki: Pek çok engelden ve her türden köpek kanıyla, sonunda O ......】


Gong: Yani —— o zamanlar anneniz bilerek sayısız engel koymuş muydu?


Shou: 【Başını salla】


Gong: Yani, bizim birlikte olmamıza çok mu inanıyor?


Shou: 【Başını salla】


Gong: Yani bana yalan mı söylüyorsun ?!


Shou: 【Başını salla —— Başını salla !!】


Gong: Humph !! 【Başını geriye atıp gider】


Shou: Bir adım daha atarsan, tekrar yatağıma girmeyi düşünme.


Gong: !!!


Shou: Veya —— Bu gece inisiyatif almamı mı istiyorsunuz?


Gong: !!! —— sen söyledin !!! 【Sonra Shou'yu seçtiniz】


Shou: Hey! Çabuk bırak beni! Şimdi hala gündüz !!!


Gong: Suçlu zevkimi biraz tatmin edemez misin?


Shou: Hayır —— Um ...... 【Sonra kollarını Gong'un boynuna sarın】


......


【Göç etmek - Versiyon Shou göç etmek】


Shou: Neden bana annenin bir fujoshi olduğunu söylemedin?


Gong: Fujoshi? Kadın? Annem her zaman bir kadın olmuştur.


(T / N: 腐 女 (fǔnǚ) - Fujoshi ve 妇女 (fùnǚ) - Kadın sesi benzer)


Shou: Yani —— Annen, annen neden birlikte olmamıza izin verdi?


Gong: Kabul etmiyor musunuz? 【Kaşlarını çattı, gözlerinde tehlikeli bir işaret belirdi】


Shou: Hayır —— * iç çek *, demek istediğim, annen neden böyle şeyler yapan erkek ve erkeğin resmini yapmaktan hoşlanıyor ...... 【Sesi küçülürken yüzü kızarırken .. ....】


Gong: Oh, onun gibi. Buna ne dersin? Böyle şeyler yapmaktan hoşlanmıyor musun?


Shou: ...... Sevmem! 【Gururlu ve eğlenceli davran (tsundere)】


Gong: 【Shou'yu yatay olarak seçin】 O zaman siz beğenene kadar yapacağız!


Shou: Hayır —— Ah! 【Rant: Sonunda, um değil, çünkü gong doğrudan Shou'nun boynunu kemiriyor, bu yüzden sadece 'ah' ekstazi ile yapabilir. Çarpık olduğunu düşünen hemen duvara dönmeli.】


【TGöç etmek - Version Gong göç etmek】


Gong: Neden bana annenin bir fujoshi olduğunu söylemedin?


Shou: Fujoshi? O nedir?


Gong: Erkeklerin eşcinsel şeyler yaptığını görmekten hoşlanan bir kadın.

(T / N: 搅 基 (jiǎojī) - Eşcinsel şeyler yapmak)


Shou: Tavuk mu? Tavuk budu nedir?

(T / N: 搅 基 (jiǎojī) - Eşcinsel şeyler yapmak ve 脚 鸡 (Jiǎojī) - tavuk bacakları = farklı karakterler ama aynı sesler)


Gong: jiǎojī (Eşcinsel şeyler yapmak) —— 【Şuna atlamak ...... Bu soruya gelince, başının arkasına atıldı ...


【Göç etmek - Version Gong ve Shou göç etmek】


Shou: Neden bana annenin bir fujoshi olduğunu söylemediniz ?!


Gong: Onu sadece bir yıldan az bir süredir tanıyorum, tamam mı ?!


Shou: Söyle, onun da göç ettiğini düşünüyor musun?


Gong: ...... Göçmen bir fujoshi mi? Gerçekten dehşet verici ......


Shou: En azından erkek bedenine göç eden dişi değil ......


Fujoshi anne: Uh, aslında geçmiş hayatımda GAY'dim ......


Gong & Shou: = 口 = ...... 【Şok】


-Son-

Cümleler niye bu kadar saçma T-T



 Önceki Bölüm

Yorumlar