29.Bölüm O Üzerinde başlarken

 Önceki Bölüm  Sonraki Bölüm


Chu Yu'nun vücudu hâlâ baştan aşağı donmuştu ve hareket edemiyordu. O anda, on sekiz Tanrı ve Buda'yı yüreğinin derinliklerinden lanetledi.

Xie Xi'nin aniden kendisine saldırmasını ve ona karşı nasıl korunmamasından yararlanmasını beklemiyordu. Şimdi, engelleyen qi ruh damarlarını mühürledi, böylece el mühürleri oluşturmayı bırakın, hareket edemezdi.

Gülümsemeye benzeyen ve henüz gülümsemeyen bir görünüme sahip olan Xie Xi, kanlı cüppesini çıkarıp yatağa doğru fırlatarak şöyle dedi: 'Birini çıkardım, kardeşim de çıkarmaz mı?'

Affedersiniz ama hayır.

Chu Yu'nun ağzı seğirdi: 'Xie Xi, sakin ol.'

Xie Xi duraksadı ve şöyle dedi: 'Shixiong, sana söyleyeyim, oldukça sakinim.'

Chu Yu bir şeyin yerinde olmadığına dair tuhaf bir his uyandırdı ve kaşlarını çattı. "... Beni adımla çağırmadın mı? Neden birdenbire bana Shixiong demeye döndün? '

Xie Xi yavaşça Chu Yu'nun yakasını açtı ve hafifçe söyledi:: 'Shixiong'un hala bana kızgın olabileceğinden endişeliydim ve gücendirmek istemedim. Ben de biraz kızgındım, bu yüzden sana Shixiong demek istemedim. Ama Shixiong beni suçlamadığına göre, artık kızgın da değilim. Doğal olarak, Shixiong'uma saygı duymalı ve onu tekrar kibarca çağırmalıyım. '

Bu noktada Chu Yu'nun cüppesi çıkarılmıştı. Xie Xi başını eğdi ve aniden Chu Yu'nun boynunu yalamaya başladı. Sonra ağzını açtı ve Adem'in elmasını ısırmaya başladı.

Hassas bir yeri, Chu Yu'nun yüzünü hafifçe kırmızıya çevirecek şekilde oynandı. Nefesi hafifçe hızlandı ama bir sonraki anda yüzündeki ifadeye kızdı: 'Saygı dediğin şey bu mu?'

Xie Xi kaşlarını kaldırdı ve daha önce illüzyona hapsolduklarında yaptığı gibi, kalçalarını tutarken dizlerini arasına koydu Chu Yu'nun bacaklarını kolayca ayırdı. Kötü niyetlerle, Xie Xi, Chu Yu'nun bacaklarının arasını ovuşturmaya başladı.

Chu Yu, küfretme dürtüsünü geri çekti ve derin bir nefes aldı: 'Xie Xi, beni zorlama.'

Xie Xi'nin ifadesi sakindi: "Shixiong beni bir kez kandırdı. Ben de aldatma kullandım. Shixiong beni geri dönmeye zorladı. Ben de onu geri dönmeye zorladım. Bu doğru değil mi? Shixiong'u seviyorum, bu yüzden bu tür şeyler hakkında tartışmayacağım. Shixiong her zaman kaçamak ve belirsiz bir şekilde konuştu. Seni bu kadar aptalca kaybetmek yerine, daha agresif olsam daha iyi olur. Shixiong, bu doğru değil mi? '

Bunu söyledikten sonra, Xie Xi rastgele iç cübbesini çıkardı ve çoğu iyileşmiş ancak hala kanla lekelenmiş güçlü bir göğsü ortaya çıkardı. Çeşitli yaraların bazıları kapanmamıştı ve hala kanıyordu, Chu Yu'yu dehşete düşürdü.

Chu Yu gözlerini kapattı. Birden kafasında bir uyarı sesi geldi.

Talebine göre uzun süredir tamamen sessiz kalan Sistem, şimdi şöyle dedi: 'Sunucu yorum baraj görünümünü her zaman kapattığı için~~ obaraj yorumlarının sayısı sınırı üç saniye içinde aştı~yorum barajı otomatik olarak Açılır~ üç ~ iki ~ bir "

Chu Yu terörle yakalandı: "****! Şimdi değil!'

Sonra gözleri yorumlarla doldu.

[UserBuErChen: ****, küçük Shidi'nin öfkesi sıra dışı! ▼ w ▼ On yaşından sonra, yemek için yeterince büyük! +2 Puan]

[UserTootToot: Kartımı otobüste kaydırıyorum! Muah! Muah! (öpüşme sesi) +2 Puan]

[UserNine: Ah, öğrenci kartımı düşürdüm. +2 Puan]

[UserSorryForBeingOP: Sürücümün kartını düşürdüm. +2 Puan]

[UserAutumnFlowersFall: Küçük seme,uke üstüne! Yap! Da Shixiong ile alın! Üç gün yataktan kalkamayana kadar Da Shixiong yapın! +2 Puan]

[UserDazedandConfused: **** seni! Bunun ön sayfada olduğunu hatırlıyorum. Uzun zaman önce yer imlerine ekledim, sonra bugün türün değiştiğini görüyorum! ****! Bu gey oldu! Gözlerim! -2 Puan]

[UserBuErChen: Whoa, heteroseksüel bir adam çıktı! 0 Puan]

ÇN:İnternette yöneticiler veya içerik oluşturucular şaka yollu 'otobüs şoförleri' olarak adlandırılır. Bir gruba veya daha fazla içeriğe erişmek gibi bir şey isteyenler bazen kendilerine 'yolcu' derler. Bu nedenle, 'kartı kaydırın' bir yorum yayınlamaktır. Içerik / erişim için 'ödeme yapmak'. Öğrenci kartını düşürmek vb. şakadır. Temelde yorum bırakıyorlar ve ayrıca daha fazla içerik istiyorlar. Susuz fujoshi müstehcen mi istiyor?

...... ..

Seni pislik!

Sistem, bunu bilerek yaptın!

Chu Yu neredeyse bir ağız dolusu kan öksürmekten kendini alamayacaktı. Gözlerini kırpıştırarak, çılgın yorum yağmurunu görmezden gelmek için çok uğraştı. Gözlerini kıstı ve Xie Xi'nin ifadesini daha net görmeye çalıştı. Chu Yu, mutlu mu yoksa kızgın mı olduğunu anlayamadı ama Xie'nin sesi Chu Yu'nun kulağına fısıldadığında yumuşaktı: 'Görünüşe göre çabalarım yetersizdi ve daha çok denemeliyim ... Shixiong yanıt vermedi her şeye rağmen...Herşeye rağmen....'

Chu Yu, vizyonunu yapay olarak örten yorumlarla içten içe alay etti. Sonra, Xie Xi onu öptüğünde aniden dudakları emildi. Xie Xi'nin sıcak nefesi Chu Yu'nun nefesine iyice karıştı. Xie Xi'nin ifadesini net olarak göremese de, acil ve acımasız olan öpücüğün ardındaki duygularını hissetti. Chu Yu öpücüğünden kaçınmak için başını yana eğdi ama çenesi sıkıca tutuldu. Xie Xi daha derine bastırdı, boyun eğmeyen dilinin ucuyla meraklı ağzı açık kaldı ve Chu Yu'nun dilini kendi diliyle dolaştırdı.

Xie Xi'nin diğer eli vücudunun üzerinde gezindi, orayı burayı okşadı, belini ovuşturdu. Yavaş yavaş alçaldı,vücudunu keşfediyordu.

Chu Yu neredeyse boğuluyordu. Başı dönüyor ve sersemlemiş ışıklar gözlerinin önünde yüzüyordu.

Ancak, yavaş yavaş vücudu daha sıcak ve daha sıcak hissetti ve hatta uyandı.

Chu Yu ağlamak istedi ama yeterince gözyaşı yoktu: Chu Yu, Chu Yu, sen heteroseksüel bir adamsın. Bir erkek tarafından aşağı itildiğinizde, sadece tiksinti duymuyorsunuz, aslında ...

Xie Xi nazikçe geri çekildi, kıkırdadı ve alçak bir sesle: 'Shixiong, tepki verdin' dedi.

Saç tokasını Chu Yu'nun saçından nazikçe çıkardı. Saç tokasına bakan Xie Xi bir şey söylemedi ama başını eğdi ve Chu Yu'yu dudaklarından tekrar parlayarak öptü. Başını salladı ve şöyle dedi: "Shixiong'un benden ve ona verdiğim saç tokasından nefret ettiğini sanıyordum. Atıldığına inanıyordum... ama şimdi kılıç püskülünü Xun Sheng'de gördüm. Aslında, Shixiong benden nefret etmiyor, değil mi? '

'...'

Chu Yu umutsuzluk içinde kendini kaderine teslim etti. Yüzü hâlâ ifadesizdi ama nefes nefese kalmasına engel olamadı. Göğsü şiddetle yukarı aşağı indi.

Xie Xi kendini kaldırdı ve yataktaki Chu Yu'ya baktı. Elini kaldırırken gülümsedi ve sonra Chu Yu'nun cüppesini göğsünün yarısına gelene kadar nazikçe aşağı çekti. Xie Xi'nin hala kanla lekelenmiş buz gibi parmakları soğuk, pürüzsüz ve hassas cildi okşadı.

Elindeki kanı gören Xie Xi, aniden gözlerini kırpıştırdı ve sanki bir şey hatırlamış gibi gözlerinde şaşkınlıkla onlara boş boş baktı. Elini yavaşça çekti ve yüzünün bir tarafı Chu Yu'nun çıplak göğsüne gelene kadar eğildi. Chu Yu'nun vücudunu kollarına sıkıca saran Xie Xi, sanki uyuyacakmış gibi üstüne uzandı.

Başlangıçta Chu Yu öfkeyle yanıyordu ama bu eylemi gördüğünde kalbinin öfkesi azaldı ama yine de gergin hissediyordu.

Oh hayır, nasıl olabilir? Bunun nedeni kahramanın kendisi olması, böylece ne yaparsa yapsın, Chu Yu ona gerçekten kızamaz mı?

Chu Yu'nun kalp atışının sesini dinlerken Xie Xi'nin başı, Chu Yu'nun göğsüne yaslandı. Gözleri sanki trans halindeymiş gibi boş boş baktı ve gözyaşlarıyla dolunca kıpkırmızı oldu: "Shixiong... o sırada gerçekten korkmuştum. Binlerce gün ve geceler o kadar pişman oldum ki ölmek istedim! Gitmeseydim, muhtemelen kendini tehlikede bulmazdın. Neyse ki, bu sefer geri döndün. Aksi takdirde, Anıtkabir Harabeleri açılırsa ve geri dönmezseniz, ne yapardım bilmiyorum ... ne yapardım ... '

Chu Yu'nun dudakları uyuşana kadar öpülmüştü. Bir an sessiz kaldıktan sonra fısıldadı: 'Seni suçlamıyorum.'

'Çok sayıda Şeytani Yol uygulayıcısını öldürdüm ...' Xie Xi gözlerini kapadı ve mırıldandı: 'Shixiong, hepsini öldürürsem belki geri döneceğini düşündüm.'

Vücudunun felci yavaş yavaş kayboldu. Chu Yu büyük bir çabayla ellerini uzattı ve Xie Xi'nin saçını okşadı.

'Shixiong, beni asla terk etmeyeceğine söz vermiştin. Sözünü bozdun. Bir daha sana inanmaya cesaret edemiyorum ... '

Binlerce gün ve gece boyunca, Xie Xi acı çekti. Onu biraz rahatlatabilecek tek şey, Chu Yu'nun ona verdiği poşetti.

Xie Xi'nin nefesi giderek yavaşladı ve eşitlendi. Hala mırıldanıyordu: 'Shixiong, geri dön ...'

... O uyuya kaldı?!

Chu Yu yorum yağmuruna baktı ve tabii ki okuyucular şikayet ediyordu: 'Pantolonumu çıkardım ve bana bunu gösteriyor musun?'*Chu Yu kaşlarını kaldırdı, diğer insanların hayal kırıklığına sevinçle baktı. 'yorum görünümü kapalı' düğmesinin yeniden belirdiğini gördü. Yorum görünümünü hızla kapattı.

ÇN:İnsanlar daha baharatlı içerik beklediklerinden şikayet ettiklerinde, ancak hiçbir şey bulamadıklarında internette kullanılan yaygın bir deyim

Göğsünde huzur içinde uyuyan Xie Xi'ye bakan Chu Yu, gülmesi mi yoksa ağlaması mı gerektiğini bilmiyordu. Sonra biraz sinirli hissetti.

Bu çocuk neden krizantem için haremdeki bütün güzel çiçekleri bıraksın?

Basit fikirli Chu Yu artık bunu düşünemiyordu. Bir süre sonra döndü ve Xie Xi'yi yatağın kenarına itti. Xie Xi uyumasına rağmen, elleri hala Chu Yu'nun cübbesini tutuyordu. Bu nedenle Chu Yu'nun, Xie Xi'nin vücudunun yanında diz çökmek ve elindeki cüppesini çıkarmak için elini uzatmaktan başka seçeneği yoktu.

Aniden kapı tekme ile açıldı, "Küçük kardeş! Döndün...'

Bağırma aniden sona erdi. Son sözün sonu: "..."

Chu Yu: "..."

Chu Yu bakmak için dönmeye cesaret edemedi.

****! ****!

Arkasında ona bakan, neredeyse onu yakan kavurucu sıcak gözler var gibiydi. Chu Yu'nun iç cüppesi belinin yarısına kadar inmişti ve çıplak sırtı korkunç bir bakışın hedefiydi. Çıkarmak mı çıkarmamak mı? Kafasında koca bir hayvanat bahçesi kükrüyor gibiydi.

Bir süre düşünceleri arasında kalan Chu Yu, sonra cesurca iç cüppesini çıkardı. Hemen ardından arkadan bir nefes sesi duydu.

Chu Yu, Xie Xi'nin kenara fırlattığı cübbeyi düzgünce kaldırarak kuru bir şekilde öksürdü ve geri döndü: 'Düşündüğün gibi değil ...'

Yarı çıplak bir kişi yatakta yatıyordu, solgun ve yumuşaktı. Chu Yu'nun yüzü sertti ama yanakları pembeydi. Giysilerini çıkarmanın eşiğindeymiş gibi görünüyordu. İnsanlar başka ne düşünür?

Yüreğinde gözyaşları yanaklarından aşağı süzülüyordu: Gerçekten zorlanan oydu ...

Kapıda bulunanlar soğuk bir nefes aldı. Gözleri bu son derece tuhaf manzaraya bakarak bir aşağı bir yukarı gezindi.

Chu Yu'nun bu konuda kötü bir duygusu vardı. Ağzını açmak istedi ama sanki son sancıları içinde ölüm döşeğinde yatıyordu durumu kabullenmek ve yoluna devam etmek zorundaydı. Sonra Üçüncü Shidi aniden tepki verdi. Kapıya zıpladı ve aceleyle arkalarından kapattı.

Chu Yu neredeyse doğru kelimeleri dudaklarına götürmüştü ama kapının çarpmasıyla korkmuştu. Chu Yu bir an kıpırdamadan durdu, sonra uzay arası saklama halkasını aldı ve Anıt Mezar Harabeleri'nden aldığı bronz aynayı çıkardı. Pürüzsüz ve parlak, cilalı ayna berrak ışıkta parlıyordu ve Chu Yu'nun görüntüsünü net bir şekilde yansıtıyordu.

Saç tokası çekilmişti ve siyah saçları omuzlarına kadar uzanıyordu. Gözleri parlak kırmızıydı ve gözyaşlarıyla parlıyordu. Dudakları şişmiş ve üzerlerine allık sürmüş gibi kırmızıydı. Aşağıya baktığında boynunda belirgin, derin morluklar olduğunu gördü.

Kısacası, yüzü tatminsiz arzularla doluydu

Chu Yu neredeyse aynayı düşürüyordu.

Bu görüntüde bir sorun var !!! Kahraman tarafından yapılmıştı !!!

Chu Yu basitçe küçülüp odanın içinde saklanmak istedi. Tekrar uyuyan Xie Xi'ye baktığında, Chu Yu'nun kaşları seğirdi ama sabırla dayandı ve Xie Xi'nin üzerine bir yorgan koydu. Chu Yu daha sonra yeni bir bornoz giydi ve bir an tereddüt ettikten sonra kapıyı itip dışarı çıktı.

Bu sırada parlak ay yükselmişti. Binlerce tur boyunca muhteşem bir şekilde geçerken, bu gece kasvetli ve neşesiz görünüyordu. Avludaki taş masada, Chu Sheng, Lu Qingan ve Üçüncü Shidi arka arkaya oturdular. Atmosfer soğuktu ama aynı zamanda tam da patlamanın eşiğindeydi.

Şey, prenses burada değildi. Orada olsaydı, onu mahkemeye çıkaran jüri daha da güçlü olurdu.

= □ =... Gerçekten kahramanı sallamak için odaya geri dönmek istiyorum.

Bu 'eylemde yakalanma' olayında ne var? Neden mahkemede tacizci gibi hissediyor? Romanın orijinal olay örgüsüne ne oldu?

Chu Yu yutkundu. Her zamanki soğuk, zarif ve asil ifadesini yüzünde zar zor tuttu. Korkudan titreyerek ellerini arkasına koydu ve Chu Sheng'in yanına yürüdü. '... Ağabey' dedi.

Brocon'un yüzü, sanki kalbinde bir boşluk varmış gibi bir ifade ortaya çıkardı. Panik içindeymiş gibiydi. Ah, brocon, lütfen kendini kontrol etmeye çalış ...

Chu Sheng, Chu Yu'nun sesini duydu ve duyularının kontrolünü yeniden kazandı. Bununla birlikte, önceki sahne hala çok şok ediciydi. Chu Yu'nun geri döndüğünü öğrenmek kadar şok ediciydi. Şaşırmaktan biraz daha kızgındı.

... Bir miktar?

Doğal olarak, bu imkansız olurdu.

Chu Sheng öfkeye kapıldı: "Küçük kardeş! Neler oluyor! Bu çocuk seni bir şey yapmaya zorluyor mu ?! O ... bundan sıyrıldı mı? '

Dokunulmaması gereken şeye dokunulmuştu. Bu kişinin öpülmemesi gereken kendi eti ve kanı öpüldü. Uzun yıllar aynı yatakta yatmışlardı. Hatta illüzyon içinde evlenmişlerdi. Yine de, zavallı krizantem hâlâ bozulmadan kurtulabildi.

Chu Yu, Chu Sheng'in yüzünde broconun çöküşün eşiğinde olduğunu gösteren ifadeyi görünce konuşmaya cesaret edemedi.

Üçüncü Shidi yandan titredi ve yardım edemedi, ancak zayıf bir şekilde şöyle dedi: 'Lord Chu, o sefer gördüğümüz şey ... Da Shixiong tepede görünüyordu ...'

Chu Sheng bıçak kadar keskin bir ifadeyle ona soğuk bir bakış attı: 'Kapa çeneni.'

Üçüncü Shidi titredi ve sustu.

Chu Sheng gözlerinin köşelerindeki yaşları sildi. Acı dolu ifadesi şöyle diyordu: Ailemden Yu-er kediler tarafından yenmişti.Ailemin lahanası köpekler tarafından kemirilmişti. Küçük erkek kardeşim kötü niyetli biri tarafından götürüldü.

Chu Yu ona bakmaya dayanamadı, ama ifadesi en sakin olan Lu Qingan'a baktı: 'Shizun, ben ...'

Lu Qingan elini bastırdı ve derin bir şekilde, 'Her şeyi biliyorum' dedi.

Chu Yu neredeyse ağlayacaktı. Ama Lu Qingan başını salladığı ve hafifçe şöyle dedi: 'Xi-er yaralandı, bu yüzden bir dahaki sefere bu kadar sabırsız olmayın.'

Aaaahhhhh !!!

Shizun! Büyük kardeş! Üçüncü Shidi! Beni dinle!

------

( ╹ਊ╹)

 Önceki Bölüm  Sonraki Bölüm

Yorumlar