Bölüm 48-Yaklaşan Savaş(7)

 Önceki Bölüm   Sonraki Bölüm

İnternet mümkün değildi.

Senaryo başladığından beri, dokkaebi kanallarının aktivasyonu nedeniyle Seul'ün her yerinde internet kapatılmıştı.

Hayır, bekle bir dakika. Burası Dongmyo İstasyonu idi. Ah...doğru. O halde internet mümkün müydü?

Lee Sungkook huzursuz bir ifadeyle bana baktı ve ağzını açtı.

Afedersiniz, Yoo Jonghyuk-nim?

'Ne?'

Biz geldik. Temsilci içeride bekliyor. '

Platformun ortasına kabaca kurulmuş orta büyüklükte bir çadır gördüm. Temsilcinin çeşitli malları vardı.

'Hadi gidelim.'

Lee Sungkook başını eğdi ve bana rehberlik etti. Çadırın içi oldukça lükstü. Böylesine perişan bir çadır için inanılmaz derecede lükstü.

Kırmızı bir halı ve lüks bir otelden çalınmış gibi görünen bir yatak vardı. Toplantı için yuvarlak masa ve bilgisayarlı küçük bir masa vardı.

En ilginç şey, çocuk internette sörf yapmaya odaklanmıştı. Yüzü, Gilyoung'dan yalnızca birkaç yaş büyük görünüyordu. Oğlanın gözünde koyu halkalar vardı ve pijamalarıyla sandalyeye oturmuştu.

Ve kollarında sıkı sıkı tutuğu bir lacivert bayrak vardı. İnanılmaz. Bu çocuk, Kral Yolu'nun yarısını çoktan geçmişti.

[Özel yetenek, Karakter Listesi etkinleştirildi.]

[Karakter Bilgileri]

İsim: Han Donghoon

Yaş: 17 

Takımyıldız Desteği: Perdenin Arkasındaki Gölge

Özel Nitelik: Asil Geçersiz Keşiş (Kahraman)

Özel beceriler: Geniş alan İnternet Lv. 5, Yorum Manipülasyonu Lv. 3, Klavye Saldırısı Lv. 3, Küçük Yiyen Lv. 6, Ses Dalgası Engelleme Lv. 2...

Stigma: Varlık Eksikliği Lv. 2

Genel İstatistikler: Fizik Lv. 10, Güç Lv. 10, Çeviklik Lv. 19, Büyü Gücü Lv. 26.

Genel Değerlendirme: Asil Geçersiz Keşiş tipinin zirvesi olan bir kişi. Geniş alan İnternet yeteneği, dokkaebi kanalları üzerinden belirli cihazlara sanal bir LAN kablosu kurar.

Kamuoyunu kışkırtma konusunda inanılmaz bir yeteneği var ama zihinsel savunması zayıf. Sponsor, şu andaki enkarnasyonunun koşullarından çok memnun değil.

* Şu anda güçlü bir hipnoz altında.

Açıkça hatırladım. Dongmyo'nun kralı. Belki bu çocuk çok geçmeden Gölgelerin Keşiş Kralı olur. Zavallı çocuk kral internetteki yorumlara cevap vermekle meşguldü.

–Seul'ün artık izole olduğu doğru mu? ㅋㅋ Gangnam arazi fiyatları düşecek ~Zenginler ağlıyor mu?

┗ ㄴㄴ Sadece Seul değil, dünyadaki tüm başkentler.Tokyo, Pekin, hepsi o kubbeye hapsolmuş durumda.

┗ Seul'ü geri almak için bir plan yok mu? Dün başlamadı mı?

- ㅋㅋㅋ Ama şimdi içerideki tüm insanlar güçleri uyandırdı.Bu çılgın bir fantezi değil.

┗ Canavarlar ortaya çıktığı anda bir fantezi haline geldi.

Uzun zamandır bilinen internet ekranı tuhaf görünüyordu. Bir kez daha gerçek olduğunu hissettim. Aslında. Şu an içinde bulunduğumuz durum buydu. Kubbenin dış tarafında birçok insan hâlâ gerçeği bilmiyordu.

Çocuk kralın parmakları hareket etmeye başladı.

-Peygamberleri hiç duydunuz mu? Ne olduklarını bilmiyorum ama bu durumun sırlarını bildiklerini iddia ediyorlar ㅎ ㅎ

[Karakter 'Han Donghoon', Yorum Manipülasyonu Lv. 3.]

Aktivasyon mesajı açılır açılmaz, çocuğun mesajının altında düzinelerce yorum belirdi.

┗ Buna kim inanır?

┗ Ben de öyle düşündüm, ama artık değil ... Kısa bir süre önce bir kehanet gördüm ve hepsi gerçekleşti. ㄹㅇ

┗ ㄹㅇ? (ÇN: 'gerçek' kelimesinin kısa biçimi) Eylem yerleri nerede? Adresi bana at.

Yorum muazzam bir güçle tüm internete yayılmaya başladı. Şaşırtıcıydı. Yeteneği zaten bu şekilde kullanıyorlardı.

'Temsilci Han Donghoon?'

Lee Sungkook seslendi ve çocuk başını kaldırdı.

'Bir konuk geldi. Onu selamla.'

Han Donghoon'un çökük gözleri bana döndü.

'M,E,R,Merha... ba.'

Han Donghoon normal bir durumda değildi.

Hayatta Kalmanın Yolları'nda 'Seul'un Yedinci Kralı' olarak anılan bu çocuk artık çok bitkin görünüyordu. Başlangıçta, doğası gereği insanlardan kaçınıyordu ama bu kadar çok da değildi.

Han Donghoon sendeledi ve yuvarlak masadaki bir sandalyeye oturdu ve tırnaklarını ısırdı.

Lee Sungkook tatmin olmuş gibi gülümsedi.

'Şimdi Yoo Jonghyuk-nim. Temsilci ile konuşmaya ciddiyetle başlayalım. '

Han Donghoon'a baktım ve güldüm.

'Konuşmak mı? Ne konuşması?'

'Huh?'

'Şu anda benimle şaka mı yapıyorsun?'

Han Donghoon boş boş baktı.

'... Temsilci bu mu?'

Açıkçası, çocuk bu istasyonun temsilcisiydi. Adında. Fakat...

Temsilci kelimesi 'gerçek' anlamına gelmiyordu.

Benimle ne kadar dalga geçeceksin? Beni bir oyuncak bebekle konuşturmak mı istiyorsun? '

Arkama baktım ve Lee Sungkook'un ellerinin titrediğini gördüm. Muhtemelen Bilge'nin Gözlerinin öğreneceğini düşünmemişti. Bir şeyi kontrol etmek için akıllı telefonu açtı ve içini çekti.

"... Yoo Jonghyuk-nim, ben genelde böyle değilimdir. Beni Affet lütfen.'

'Bu istasyonun gerçek gücü sensin. Doğru değil mi? '

'Evet.'

'Başka kaç kişi biliyor?'

'Yalnızca birkaç üst düzey yönetici.'

Korkuluk olarak güçlü bir yeteneğe sahip bir kişi bulmak ve istasyonu kontrol etmek.Hayatta Kalmanın Yolları'nda sıklıkla kullanılan bir stratejiydi ama gerçekte görmek tuhaftı.

'Eğer gerçek güç sensen, beni neden buraya getirdin?'

"Başkalarının dikkatini çekmekten kaçınmak içindi. Fark ettiniz mi bilmiyorum ama çadırın etrafında bir Ses Dalgası Engelleme becerisi var. '

Bunu bekliyordum. Aslında, bu Han Donghoon'un yeteneklerinden biriydi.

'Gerçekten önemli olmalı.'

'Bu doğru. Yoo Jonghyuk-nim, bu sizin için ve hepimiz için önemli. '

'Hepiniz?'

Lee Sungkook derin bir nefes aldı ve ağzını açtı.

'Ben bir Peygamberim. Kesin olmak gerekirse, ben onlardan biriyim. '

İstediğim bilgi nihayet ortaya çıkıyordu. Sonraki sözlerini sessizce bekledim.

"Yoo Jonghyuk-nim, şu anda hissettiğimiz muazzam neşeyi asla bilemeyeceksin. Meslektaşlarım ve ben Yoo Jonghyuk-nim için büyük zafer gününü bekliyorduk.''

Yanlış mı duydum? Bu adam garip sözler söylemeye başladı.

'Yoo Jonghyuk-nim'in özel yeteneğini biliyoruz. Öldükten sonra geçmişe dönmenizi sağlayan bir mucize. Bu dünyada, sadece Yoo Jonghyuk-nim böyle özel bir güce sahipti! '

Takımyıldızların filtrelemesi konusunda biraz gergindim ama dinlemeye devam etmeye karar verdim.

'Belki Yoo Jonghyuk-nim birkaç hayatı tekrarlamıştır. İnsanları kurtarmak için korkunç düşmanlara karşı savaştın ve bu dünyanın varlıklarına karşı mücadele ettin. Yalnız kalmak, yalnız hatıralar ... Yüce ruhunuza saygı duyuyoruz. '

Bu pislik, ne kadar becerikli bir övgü. Yoo Jonghyuk duyarsa ağlayacaktı. Daha sonra depresyona girdiğinde, ona bu sözleri söylemem gerekecekti.

''Ama Yoo Jonghyuk-nim bunu geçmiş regresyonlarınızdan anlamalısınız. Olağanüstü bir mucizeniz olsa bile, gelecek felaketlerle tek başınıza savaşamazsınız. '

Artı, haklıydı.

"Yoo Jonghyuk-nim, bu sefer farklı olacak. Çünkü biz buradayız. Biz Peygamberler özel bir nimet aldık ve size yardım etmek için gönderildik. '

Vay canına, şuna bak?

Lee Sungkook hafifçe gülümsedi.

Merak ediyor olmalısın.Geçen sefer ortaya çıkmayan bu adamlar neden şimdi birden ortaya çıktı? Bu çok kafa karıştırıcı ama umarım bize güvenebilirsiniz. Çünkü 10 yıl önce bu gün için zaten bir vahiy aldık. '

'...Vahiy?'

'Evet. Dünyamızda Peygamberler arasında gizlice paylaşılan bir 'vahiy' vardır. Yoo Jonghyuk bunun içinde var ve yaşayan bir efsane. Tüm geçmişi ve geleceği kaydeden tek bir vahiy.'

Bekle. Bana vahiyin 'bu' olduğunu söyleme?

'Henüz bana inanmıyorsun. Yoo Jonghyuk-nim'in Lee Hyunsung'u toplayacağını zaten biliyorduk. Seninle gelmediler ama muhtemelen Şeytan Kim Namwoon ve Deniz Amirali Lee Jihye var.Ancak bu yeterli değil. En azından vahiye göre ... '

Gerginliğimi sakladım ve sordum.

'Vahiy nerede?'

'Maalesef hasar gördü ve orijinalini bulamıyoruz. Merak etmeyin. Her birimiz vahyin bir parçasını hatırlıyoruz. Bu parçalar aracılığıyla sizinle doğru yolu yürümeye hazırız. '

... Ohu.

"Her zaman yaptığınız gibi yeniden yaşarsanız, Yoo Jonghyuk-nim... yine ölecek. Ama bizimle birlikte farklı olacak. '

Lee Sungkook daireler çiziyordu. Yavaşça gözlerimi kapattım ve 'Anlıyorum' dedim.

Lee Sungkook aceleyle konuşmayı bıraktı. Belkide gergindi. Yoo Jonghyuk'ta Yalan Algılama vardı.

Elbette bu beceriye sahip değildim. Ama kullanabilsem bile, onun hikayesi Yalan Tespitine yakalanmazdı. Çünkü Yalan Tespiti bu tür yalanları ayırt edemiyordu.

Bu yüzden daha çok hissettim.

'...Şaşırtıcı.'

Doğruydu. Sürprizin ötesinde şok oldum. Bu harika bir 'kurmaca'. Kısa bir süre içinde bulunan bir hikaye. İnsan yaratıcılığı gerçekten harikaydı.

'Sana Sungkook mu deniyor ?'

'Evet, Yoo Jonghyuk-nim.'

Hayatta Kalma Yolları kitabını yazabilirim. Ölmeye devam eden kahramana yardım etmek için okuyucular bir vahiy aldı ve romanın dışından mı geldi? Bu, gerçek Hayatta Kalma Yollarından daha heyecan vericiydi. Ama buydu.

'Laf dolandırmayın.'

Bu oydu.

'Doğrudan konuya gelin.'

Kuruluşu duydum, bu yüzden konuşma zamanı gelmişti.

'Geleceğin ifşasını aldınız. O zaman tam olarak ne yapacaksınız? '

Lee Sungkook hemen cevapladı.

"Yoo Jonghyuk-nim ile bir ittifak kurmak istiyoruz.B-Bu isim olarak bir ittifak ama aslında altına girmek demek... "

Komik bir adamdı. Sonunda amacı bu muydu? Ana karakterin içinde olduğu bir otobüse binmek?

'Anlıyorum. İttifak. Bunu istiyorsun.'

'Evet.'

'Bu ilginç bir öneri.'

'Bu şu anlama gelir...'

Parmaklarımı masaya dokundum.

'Ama sıra yanlış.'

'Huh?'

'Kimliklerini bilmediğim insanlarla nasıl ittifak kurabilirim? Benimle ittifak kurmak istiyorsan, başlaman gereken ilk şey bu değil mi? '

'K-Kimliğim ... Ben zaten ...'

Sandalyeden kalktım ve odadaki pelüş yatağa oturdum. Sonra bacak bacak üstüne atıp ilan ettim.

'Diz çök.'

'Huh?'

'Diz çök.'

Lee Sungkook, ifadesini gizleyerek sandalyesinden aşağı inmeden önce bir an utandı. Dizleri yavaşça yere inerken ağzımı açtım.

'Bana niteliğini söyle.'

Kral adayındaki güçlü hipnozu gördüğümde, bu adamın niteliğini tahmin ettim. Ancak emin olmam gerekiyordu.

Lee Sungkook bana karmaşık gözlerle baktı. Zihni muhtemelen çok çalışıyordu. Bunu düşünürdü.

「Yoo Jonghyuk bilgilerimi Bilge'nin Gözleriyle ile görebilir. 」

「Bunu zaten biliyor, bu yüzden bilgilerimi sormanın nedeni nedir? 」

Lee Sungkook konuşmadan önce bir an için mücadele etti.

'Benim özelliğim ... Hipnozcu.'

Beklendiği gibi, Hipnotistti.

'Anlıyorum.'

Lee Sungkook başımı salladığımda biraz daha parlak görünüyordu. Bir testi geçtiğini sandı.

'Hepsi bu?'

'... Ha?'

Lee Sungkook'un gözleri sallandı.

'... B-Bir daha.'

Başımı salladım.

'Bana söyle.'

'9-9. ...'

'9'u mu?'

Lee Sungkook utanmış gibi başını yavaşça eğdi.

'9. kişi ...inen'

Anlıyorum. Bu velet, 9. ...

...Hayır bekle. O zaman orada kaç kişi vardı?

Önceki Bölüm   Sonraki Bölüm

Yorumlar